• 30-07-2023, 18:20:44
    #1
    Selamlar 17 yasındayım, subatta 18'e gireceğim, Tur ile veyahut tek basıma ingiltere veyahut fransa'yı görmeyi çok istiyorum, tur ile mi yoksa tek mi çıkmalıyım neler vs gerekir bilen var mı acaba?
  • 30-07-2023, 18:22:19
    #2
    Leviossa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar 17 yasındayım, subatta 18'e gireceğim, Tur ile veyahut tek basıma ingiltere veyahut fransa'yı görmeyi çok istiyorum, tur ile mi yoksa tek mi çıkmalıyım neler vs gerekir bilen var mı acaba?
    Tur ile giderseniz çok daha iyi olur + başka ülkelerde gezersiniz.
    bir arkadaşım balkan turuna katılmıştı. 16 ülke gezdiler. parada ucuzdu. tabi ozaman için
  • 30-07-2023, 18:22:22
    #3
    tabi ki turla gitmelisin. yorucu olur ama en azından malak gibi kalmazsın ortalıkta. kesinlikle tur... ( sadece seyehat içinse)
    • Leviossa
    Leviossa bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 30-07-2023, 18:23:14
    #4
    yabancı dilin varsa yeterince mali gücün de varsa tek başına gitmek her zaman daha iyidir... turun güzel tarafı her şeyi daha ekonomik çözmektir ama kötü tarafı sürekli o turun programına bağlı kalmak zorunda olmak..
  • 30-07-2023, 18:25:16
    #5
    Ìlk defa çıkacaksan tur ile çıkmanı tavsiye ederim, Bulgaristan'dan başlayarak balkanları komple gezdim tek başıma
  • 30-07-2023, 18:28:36
    #6
    Åžimdiden vize ye baÅŸvurun anca gelir hocam 😂