Selamlar 17 yasındayım, subatta 18'e gireceğim, Tur ile veyahut tek basıma ingiltere veyahut fransa'yı görmeyi çok istiyorum, tur ile mi yoksa tek mi çıkmalıyım neler vs gerekir bilen var mı acaba?