Selamlar 17 yasındayım, subatta 18'e gireceğim, Tur ile veyahut tek basıma ingiltere veyahut fransa'yı görmeyi çok istiyorum, tur ile mi yoksa tek mi çıkmalıyım neler vs gerekir bilen var mı acaba?
Tur ile giderseniz çok daha iyi olur + başka ülkelerde gezersiniz.
bir arkadaşım balkan turuna katılmıştı. 16 ülke gezdiler. parada ucuzdu. tabi ozaman için