yabancı dilin varsa yeterince mali gücün de varsa tek başına gitmek her zaman daha iyidir... turun güzel tarafı her şeyi daha ekonomik çözmektir ama kötü tarafı sürekli o turun programına bağlı kalmak zorunda olmak..