• 26-07-2023, 23:04:27
    #1
    İphone 11 cihazım var, geçen hafta baseus 20w şarj aleti satın aldım. Kablosu olmadığı için şok marketten de 20w kablo görüp aldım.
    0-90 arası gayet hızlı şekilde şarj ediyor ama 90dan itibaren aşırı yavaş ilerliyor, bu normal mi acaba.

    Edit: Eklemeyi unutmuşum, apple'ın kendi adaptörü ile de denedim yine aynı şekilde. Sorun kabloda mı acaba yoksa tüm telefonlarda mı böyle oluyor.
  • 26-07-2023, 23:08:22
    #2
    Üyeliği durduruldu
    90 dan sonra w azalıyor diye biliyorum
  • 26-07-2023, 23:08:44
    #3
    0-80 arasında hızlı 80-100 arası pil sağlığı için yavaş şarj eder
  • 26-07-2023, 23:08:49
    #4

    Kaptırsanız sorun çözülecektir. Telefon sıcaklığına göre şarj etme hızını yavaşlatıyor veya durduruyor.
  • 26-07-2023, 23:14:08
    #5
    SniperMask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    90 dan sonra w azalıyor diye biliyorum
    Berat58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0-80 arasında hızlı 80-100 arası pil sağlığı için yavaş şarj eder
    Jroxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Kaptırsanız sorun çözülecektir. Telefon sıcaklığına göre şarj etme hızını yavaşlatıyor veya durduruyor.
    İyileştirilmiş pil şarjı olayı %80 den sonra başlıyor, zaten başladığında uyarı veriyor. Gece taktığımda iyileştirilmiş pil şarjı devreye giriyor ancak şu anki durumda 90'dan sonrası yavaş ilerliyor.
    Yine de özelliği kapatıp deneyeceğim yarın.
  • 26-07-2023, 23:16:32
    #6
    Berat arkadaşımız doğru açıklamayı yapmış. Bilginiz olması açısından; bence orjinal kablo ve şarj aleti kullanın. Baseus gibi bilindik bir marka da olsa orjinali tercih edin. Özellikle yan sanayi ürünlerde şarj esnasında telefon aşırı ısınıyor, yavaş doluyor ve kasma sorunları yaşanıyor.
  • 26-07-2023, 23:21:48
    #7
    MrtbtL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Berat arkadaşımız doğru açıklamayı yapmış. Bilginiz olması açısından; bence orjinal kablo ve şarj aleti kullanın. Baseus gibi bilindik bir marka da olsa orjinali tercih edin. Özellikle yan sanayi ürünlerde şarj esnasında telefon aşırı ısınıyor, yavaş doluyor ve kasma sorunları yaşanıyor.
    Evet hocam marka konusunda haklısınız ancak adaptör + kablo 1200 liraya denk geliyor, bende baseus uygun gördüm maalesef.

    Konuya dönecek olursak hocam iyileştirilmiş pil sağlığı %80de başlıyor ve özellik açık olduğunda ekrana bildirim de geliyor. Örneğin saat 08.00'a kadar iyileştirilmiş pil aktif şeklinde.
    Böyle bir bildirim yok ve %90da başlıyor yavaşlamaya.
    Olmadı orijinal kabloyla da deneyip kablomu değiştireceğim.
  • 26-07-2023, 23:25:39
    #8
    Luwexigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam marka konusunda haklısınız ancak adaptör + kablo 1200 liraya denk geliyor, bende baseus uygun gördüm maalesef.

    Konuya dönecek olursak hocam iyileştirilmiş pil sağlığı %80de başlıyor ve özellik açık olduğunda ekrana bildirim de geliyor. Örneğin saat 08.00'a kadar iyileştirilmiş pil aktif şeklinde.
    Böyle bir bildirim yok ve %90da başlıyor yavaşlamaya.
    Olmadı orijinal kabloyla da deneyip kablomu değiştireceğim.
    Bazen gürgençlerin sitesinde indirim oluyor hocam. Hem başlıklar da hem de kabloda. En azından içiniz rahat bir şekilde kullanırsınız. Belki bu sorun da düzelmiş olur.