Berat arkadaşımız doğru açıklamayı yapmış. Bilginiz olması açısından; bence orjinal kablo ve şarj aleti kullanın. Baseus gibi bilindik bir marka da olsa orjinali tercih edin. Özellikle yan sanayi ürünlerde şarj esnasında telefon aşırı ısınıyor, yavaş doluyor ve kasma sorunları yaşanıyor.