İphone 11 cihazım var, geçen hafta baseus 20w şarj aleti satın aldım. Kablosu olmadığı için şok marketten de 20w kablo görüp aldım.
0-90 arası gayet hızlı şekilde şarj ediyor ama 90dan itibaren aşırı yavaş ilerliyor, bu normal mi acaba.

Edit: Eklemeyi unutmuşum, apple'ın kendi adaptörü ile de denedim yine aynı şekilde. Sorun kabloda mı acaba yoksa tüm telefonlarda mı böyle oluyor.