Berat arkadaşımız doğru açıklamayı yapmış. Bilginiz olması açısından; bence orjinal kablo ve şarj aleti kullanın. Baseus gibi bilindik bir marka da olsa orjinali tercih edin. Özellikle yan sanayi ürünlerde şarj esnasında telefon aşırı ısınıyor, yavaş doluyor ve kasma sorunları yaşanıyor.
Evet hocam marka konusunda haklısınız ancak adaptör + kablo 1200 liraya denk geliyor, bende baseus uygun gördüm maalesef.
Konuya dönecek olursak hocam iyileştirilmiş pil sağlığı %80de başlıyor ve özellik açık olduğunda ekrana bildirim de geliyor. Örneğin saat 08.00'a kadar iyileştirilmiş pil aktif şeklinde.
Böyle bir bildirim yok ve %90da başlıyor yavaşlamaya.
Olmadı orijinal kabloyla da deneyip kablomu değiştireceğim.