• 26-07-2023, 14:53:38
    #1
    Merhaba. Allah nasip ederse 1 ay sonra bebeğimiz olacak. Her şeyi aldık, hazırladık şükür. Doğum olacağı gün hastanede bilmem gereken şeyler var mı acaba merak ediyorum? Hastane çıkışını direkt hemşirelere vereceğiz sanırım zaten. Benim öğrenmek istediğim hastanede bir şey dağıtmak gerekir mi ya da hemşirelere vs.
  • 26-07-2023, 14:54:25
    #2
    Allah şimdiden bağışlasın hocam.
  • 26-07-2023, 14:55:27
    #3
    Tebrik ederim. Ebeye ve doğumda bulunan hemşirelere bahşiş ve baklava dağıttık yeğenler olunca 😄
  • 26-07-2023, 14:56:07
    #4
    Allah analı babalı büyüutsün
  • 26-07-2023, 14:56:16
    #5
    sağlıklı doğsun da gerisini haledersiniz hocam
  • 26-07-2023, 14:56:57
    #6
    İki çocuk babası olarak, ikramlık birşeyler masa flan yapıyorlardı süs ve yiyecek tarzı şeyler koydu bizimkiler gelenlere ikram ettik. İlk çocukta hemşirelere ve ameliyathaneye baklama börek söylemiştim . 2. De bişe söylemedim tamamen bütçeyle alakalı. Uygun bebek bezini bulduktan sonra stok yapmanı öneririm çok zam geliyor cunku.
  • 26-07-2023, 14:57:29
    #7
    Şimdiden Allah bağışlasın. Yani devletse kimse bir şey istemiyor zaten. Size tek uyarım var eşiniz sezaryan olacaksa doğum sonrası başı çok feci bir şekilde ağrıyorsa kesinlikle hastanede yatırın. Eşim 3 kez nöbet geçirdi çok zor zamanlar geçirdik bu durum yüzünden dikkat edin. Kulağınıza küpe olsun.
  • 26-07-2023, 14:58:32
    #8
    Tebrik ederim. Bebeği kucağınıza veren ebe hemşireye bi paket talı ve 200-300 tl harçlık verebilirsiniz hocam. Devamında da çok bahşiş dağıtmayın çünkü maması bezi çok masrafınız olacak. Uykusuz gecelere hazır olun, bol bol gaz çıkarma videosu izleyin Bebek gazı çıkarma konusunda ihtisas yaptım diyebilirim ikiz babası olarak.

    Çok güzel zamanlar bunlar kıymetini bilin ve asla eşinize surat asmayın, size bakıp güç bulmaya çalışacak sürekli.
  • 26-07-2023, 14:58:52
    #9
    hocam isterseniz da süsleme eşyalarını almayı unutmayın. odayı süslerseniz belki fotoğraf çekip anınız kalır...
    analı babalı büyüsün . hayırlı olsun