Merhaba. Allah nasip ederse 1 ay sonra bebeğimiz olacak. Her şeyi aldık, hazırladık şükür. Doğum olacağı gün hastanede bilmem gereken şeyler var mı acaba merak ediyorum? Hastane çıkışını direkt hemşirelere vereceğiz sanırım zaten. Benim öğrenmek istediğim hastanede bir şey dağıtmak gerekir mi ya da hemşirelere vs.