Şimdiden Allah bağışlasın. Yani devletse kimse bir şey istemiyor zaten. Size tek uyarım var eşiniz sezaryan olacaksa doğum sonrası başı çok feci bir şekilde ağrıyorsa kesinlikle hastanede yatırın. Eşim 3 kez nöbet geçirdi çok zor zamanlar geçirdik bu durum yüzünden dikkat edin. Kulağınıza küpe olsun.