• 26-07-2023, 15:06:54
    #10
    Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.

    t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdiden Allah bağışlasın. Yani devletse kimse bir şey istemiyor zaten. Size tek uyarım var eşiniz sezaryan olacaksa doğum sonrası başı çok feci bir şekilde ağrıyorsa kesinlikle hastanede yatırın. Eşim 3 kez nöbet geçirdi çok zor zamanlar geçirdik bu durum yüzünden dikkat edin. Kulağınıza küpe olsun.
    Bitter çikolata çok iyi gelmişti eşime.
  • 26-07-2023, 15:08:20
    #11
    Altın tavsiye:

    Anneye hediye al,
    Gerisini salla
    • KOCABAL
    KOCABAL bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 26-07-2023, 15:11:39
    #12
    Belki herkese tuhaf kaçar ama ben önem veririm İlk baba olduğum gün o günün gazetesini almıştım büyüdüğünde o günlerde neler olmuş dolar kaç paraymış özellikle doğduğu günün tarihi var bence çocuğuna değer veren her baba yapmalı
  • 26-07-2023, 15:11:48
    #13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altın tavsiye:

    Anneye hediye al,
    Gerisini salla
    Ben söylemeyeyim demiştim fakat kesinlikle benim de tavsiyem bu. Bebeklere çok iyi baktıkları söylenemez. Eğer bebeğin yatışı olmayacaksa hiç gerek yok.
  • 26-07-2023, 15:23:08
    #14
    Bir paylaşım görmüştüm. Yanlış telaffuz edebilirim ama onun gibi bir şeydi

    "Eğer çocuğunuza iyi bir baba olmak istiyorsanız çocuğunuzu doğuran kişiye iyi bakın yeterli. O ne yapılacağını bilir" gibi bir şeydi

    Allah analı babalı büyütsün inşallah.
  • 26-07-2023, 15:24:29
    #15
    Bende konuya abone olayım, bizde her an bekliyoruz
  • 26-07-2023, 18:19:20
    #16
    40 gün dışarı çıkartılmaması gerek falan diyenleri aldırış etmeyin hocam
  • 27-07-2023, 00:01:20
    #17
    Allah analı babalı büyütsün öncelikle hocam çok fazla eşya ve kıyafet almayın çok çabuk büyüyorlar
  • 27-07-2023, 10:45:05
    #18
    Eşinize altın alabilirsiniz. Sürekli ilgilenin. Tersi durumlarda 40 sene kurtulamazsınız