Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.

t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdiden Allah bağışlasın. Yani devletse kimse bir şey istemiyor zaten. Size tek uyarım var eşiniz sezaryan olacaksa doğum sonrası başı çok feci bir şekilde ağrıyorsa kesinlikle hastanede yatırın. Eşim 3 kez nöbet geçirdi çok zor zamanlar geçirdik bu durum yüzünden dikkat edin. Kulağınıza küpe olsun.
Bitter çikolata çok iyi gelmişti eşime.