• 24-07-2023, 14:10:52
    #1
    Merhaba, 7 Gün Önce Motorla Kaza Geçirdim Kaza Sonucu Elim Çıkmış neyse çıkıkçıya gidip
    Yaptırttım Yumurtalı bişey sürüp sardı 3 Gün dursun dedi 2 gün tutup söktüm
    kokusu çok kötüydü bide kolumda dayanamadım maximum ne olabilir? Sakat kalırmıyım
  • 24-07-2023, 14:15:24
    #3
    Creative08 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gittim Doktorlar Çıkıktan Anlamıyor Alçıya Alıp Alıp Yolluyolar Röntgende Filmde vs çıkmıyor çünkü
  • 24-07-2023, 14:30:20
    #4
    LOTUSLİSANS.COM
    Hocam isterse lağım koksun yine de gidin yeniden sardırın. Çıkık bi kere alışıp yalama olunca bidaha toplanmıyor.
  • 24-07-2023, 14:32:38
    #5
    Hocam çıkıkcı falan bilmem ama doktora gittiğinizde yerine yerleştiriyorlar çok ağrılı bir şekilde. Hastane hastane gezin bence
  • 24-07-2023, 14:34:53
    #6
    beratomermutlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çıkıkcı falan bilmem ama doktora gittiğinizde yerine yerleştiriyorlar çok ağrılı bir şekilde. Hastane hastane gezin bence
    geziyorum lakin hiç kimse yapmıyor hiç kimse yerine yerleştirildi ama kaynama süresimi ne varmış
  • 24-07-2023, 14:37:53
    #7
    EmirSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geziyorum lakin hiç kimse yapmıyor hiç kimse yerine yerleştirildi ama kaynama süresimi ne varmış
    Hocam ankara gölbaşında geçen sene bi arkadaşım bahçede çalışırken düşmüş ve kolu çıkmıştı. Hemen gölbaşı hastanesi acile götürdük doktor sanırım işten anlıyordu yerleştirdi ama arkadaşım öyle bir bağırdı ki öldü sandım. Sonuç olarak hiç bir şey olmamış gibi doktor yerleştirdi ve hastaneden güle oynaya çıktık. 2-3 gün biraz ağrı çekti sonrasında düzeldi tamamen.