Merhaba, 7 Gün Önce Motorla Kaza Geçirdim Kaza Sonucu Elim Çıkmış neyse çıkıkçıya gidip
Yaptırttım Yumurtalı bişey sürüp sardı 3 Gün dursun dedi 2 gün tutup söktüm
kokusu çok kötüydü bide kolumda dayanamadım maximum ne olabilir? Sakat kalırmıyım