Konu
El Çıkması Hakkında Sorum Var?
24-07-2023, 14:10:52
#1
EmirSoft
Merhaba, 7 Gün Önce Motorla Kaza Geçirdim Kaza Sonucu Elim Çıkmış neyse çıkıkçıya gidip
Yaptırttım Yumurtalı bişey sürüp sardı 3 Gün dursun dedi 2 gün tutup söktüm
kokusu çok kötüydü bide kolumda dayanamadım maximum ne olabilir? Sakat kalırmıyım