geziyorum lakin hiç kimse yapmıyor hiç kimse yerine yerleştirildi ama kaynama süresimi ne varmış
Hocam ankara gölbaşında geçen sene bi arkadaşım bahçede çalışırken düşmüş ve kolu çıkmıştı. Hemen gölbaşı hastanesi acile götürdük doktor sanırım işten anlıyordu yerleştirdi ama arkadaşım öyle bir bağırdı ki öldü sandım. Sonuç olarak hiç bir şey olmamış gibi doktor yerleştirdi ve hastaneden güle oynaya çıktık. 2-3 gün biraz ağrı çekti sonrasında düzeldi tamamen.