beratomermutlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çıkıkcı falan bilmem ama doktora gittiğinizde yerine yerleştiriyorlar çok ağrılı bir şekilde. Hastane hastane gezin bence
geziyorum lakin hiç kimse yapmıyor hiç kimse yerine yerleştirildi ama kaynama süresimi ne varmış