• 24-07-2023, 12:58:48
    #1
    Kendimize ait 4 katlı binamızın 1. Katında oturuyorum. Bahçemizin bir bölümüne eve bağlı cam ile çevrili kış bahçesi yaptım. Şikayet olmuş ölçü almaya belediye geldi. Tahmini ceza hakkında bilgisi olan varmıdır?
  • 24-07-2023, 13:09:13
    #2
    O alanı yiktiracaklar. Para cezası da olacak ama o cok olmaz. 3 5 bin lira
  • 24-07-2023, 13:10:23
    #3
    Bina size ait bahçe size ait. Tam olarak ne için ceza ödeyeceksiniz onu anlamadım?
  • 24-07-2023, 13:27:30
    #4
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O alanı yiktiracaklar. Para cezası da olacak ama o cok olmaz. 3 5 bin lira
    Yıkım olmuyor hocam bölgede sadece ceza çıkıyor ve yıkım kararı çıkıyor fakat yıkım işleme alınmıyor bölgede
  • 24-07-2023, 13:28:16
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bina size ait bahçe size ait. Tam olarak ne için ceza ödeyeceksiniz onu anlamadım?
    Valla hocam bu şekilde bina bizim ama işte belirli kurallar
  • 24-07-2023, 13:28:43
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bina size ait bahçe size ait. Tam olarak ne için ceza ödeyeceksiniz onu anlamadım?
    Bina ona ait degil hocam. 4 katlı bina da ortak alan olan bahçede bir kısmı cevirip kendine ait bir alan yaratmış.
  • 24-07-2023, 13:49:33
    #7
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bina ona ait degil hocam. 4 katlı bina da ortak alan olan bahçede bir kısmı cevirip kendine ait bir alan yaratmış.
    Bina bize ait dedim ama görmediniz sanırım
  • 24-07-2023, 15:07:45
    #8
    jeaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bina bize ait dedim ama görmediniz sanırım
    4 katın da ev sahibi siz iseniz ve bahce de binaya ait alan ise o zaman siz haklısınız. Sikayet eden bilmeden etmiş olabilir.
  • 24-07-2023, 20:53:54
    #9
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 katın da ev sahibi siz iseniz ve bahce de binaya ait alan ise o zaman siz haklısınız. Sikayet eden bilmeden etmiş olabilir.
    Malesef öyle değil, belediyeden izin almadan hiçbirşey yapılamıyormuş