Kendimize ait 4 katlı binamızın 1. Katında oturuyorum. Bahçemizin bir bölümüne eve bağlı cam ile çevrili kış bahçesi yaptım. Şikayet olmuş ölçü almaya belediye geldi. Tahmini ceza hakkında bilgisi olan varmıdır?