jeaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bina bize ait dedim ama görmediniz sanırım
4 katın da ev sahibi siz iseniz ve bahce de binaya ait alan ise o zaman siz haklısınız. Sikayet eden bilmeden etmiş olabilir.