erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 katın da ev sahibi siz iseniz ve bahce de binaya ait alan ise o zaman siz haklısınız. Sikayet eden bilmeden etmiş olabilir.
Malesef öyle değil, belediyeden izin almadan hiçbirşey yapılamıyormuş