• 24-07-2023, 11:26:30
    #10
    bence sana tavsiyem
    güzel giy , ve bir araba almak için o pazara git bak ve aracı deneme sür.
    O zaman hayallerini yapıp yapmayacağını daha iyi anlarsın...
  • 24-07-2023, 11:26:54
    #11
    araba ile işim yok Allaha şükür umarım hiç ihtiyacım olmaz arabaya tabanvay devam
  • 24-07-2023, 11:30:56
    #12
    Hiç bir zaman ütopya hayallerle yaşamadım. part time işe girdim ayda 1500tl alırken 12 bin tlye 12 aylık ayda 1000TL ödemeli kredi çektim tabi faizini katmıyorum küsürat.
    12 bin liraya aldığım motor 24 bin lira oldu 2021 yılında. Sonra dedimki 50 60 bin lira civarında araba alacağım. Kimse o paraya araba alamazsın dediler güldüler sonra gittim 2007 model 235 bin km'de hasar kayıtsız Clio 1.5 dizel HB aldım 60 bin tlye 40 bin tl kredi çektim faiziyle 60bin tlye geldi. Maaşım 4500TL'di kredim ayda ödemesi 3800tl daha sonra zamlar falan rahatladım Kasım ayında almıştım 2021 yılında. Yani kazancın 10 binse 9 bin tl ödeyecek şekilde kredi çek kasım aralık aylarında arabalar tam zamlanmadan. Ocak ayında asgari ücrete bir zam gelecek o zaman rahatlarsın kenara 5-6 bin lira gibi bir para kalacak. Ama borçlanmadan hiç bi rşey alamazsın kenara para atarak falan. Bir kuzenim vardı yıl 2018 30 bin tl parası vardı git 2013 model golf alabiliyor 100bin kmde 2019'a kadar para biriktirip range rover alacağını söylüyordu şimdi yıl 2023 165bin tl biriktirmiş ve temiz şahin bulup aldı
  • 24-07-2023, 11:31:46
    #13
    Gerekirse Yemenizden Kısıp Sürekli Altın veya Döviz İle Bir Birikim Elde Edin, Daha Sona Gerekirse Tofaşla Başlar Daha Sonra da Döviz veya Altın İle Birikime Devam Edip Tofaşı Satıp Elinizdeki Dövizi de Satıp Model Yükseltin,
    Sürekli Bu Şekilde Birikim Yapıp Model Yükseltmekten Mantıklı Bir Yol Yok, Hiç Değilse Yeni Modele Geçene Kadar Hem Arabanın Değeri Artar Hem de Döviz veya Altın ne Aldıysanız, Yeni Arabaya da Bu Şekilde Geçilebilir
  • 24-07-2023, 11:34:03
    #14
    İlk önce fiat palio aldım borçla, onu ödeyince az farkla clio aldım. Clioyu satınca Kango aldım, Kangoyu satınca Transporter aldım, Transporter ı satıp servis arabası ve hatlı plaka aldım, en son sıfırdan borçla tekrar doblo aldım altın daha fazla yükselmesin diye dua ediyorum Yaşım 32. Ama çok erken yaşta çalışmaya başlamasam ben de alamazdım hocam. İnşaallah uyguna güzel bir araba alırsınız.
  • 24-07-2023, 11:34:48
    #15
    kazancımın hepsini harcamadım, sürekli çalıştım doğru yatırımlar yaptım. alacağıma karşılık araba aldım (üstüne baya kredi çektim). zorladım yani kendimi. şimdi taksit ödüyorum en kötü satar kredilerimin tamamını kapatırım, bindiğim kar kalır yanıma.

    eskiden de oturarak araba alınmıyordu şimdi daha da zor oldu.

    Balondur değildir birşey diyemem ama kendini zorlamadan olmuyor. vergileri var yakıtı var muayenesi var ustası var (var oğlu var) araba masraflı fakat evin önünde bile durması güven veriyor insana.
  • 24-07-2023, 11:44:47
    #16
    Alamıyoruz hocam bu ekonomi ile ev araba imkansız
  • 24-07-2023, 11:48:52
    #17
    2020 de 150 bin tl ye sıfır otomatik full Clio 5 aldım 55 bin kredi çektim 25 bin başka yerden çektim. 64 bin peşinat verdim arabaya o zamanlar da pandemi araba yok deli gibi araba aradım 2 ay bekledim sonunda aldım 90 bin de araç üstüne kredi çektim sonuç araba 950 bin 1 milyon arası . Ve borcum da kalmadı bitti azim ederek inanarak korkmadan almak lazım bazen ilk arabam bu arada öyle şahinle ufak modelle uğraşmadım. Allah en iyisini nasip etsin sana da
  • 24-07-2023, 11:49:30
    #18
    Türkiye de araba yatırım aracından çıkması gerek önüne gelen alsatci devlet birşeyler yapıyor suanlik bu yeterli değil bence daha katı kurallar yapması lazım normal Altin ve dolar gibi yatırım yaplir insanlar bu işin suyu çıkardı bir şahin ve doğan gibi araçlar 180 200 bin etmez ama piyasayı buduruma getirdiler