kazancımın hepsini harcamadım, sürekli çalıştım doğru yatırımlar yaptım. alacağıma karşılık araba aldım (üstüne baya kredi çektim). zorladım yani kendimi. şimdi taksit ödüyorum en kötü satar kredilerimin tamamını kapatırım, bindiğim kar kalır yanıma.
eskiden de oturarak araba alınmıyordu şimdi daha da zor oldu.
Balondur değildir birşey diyemem ama kendini zorlamadan olmuyor. vergileri var yakıtı var muayenesi var ustası var (var oğlu var) araba masraflı fakat evin önünde bile durması güven veriyor insana.