Türkiye de araba yatırım aracından çıkması gerek önüne gelen alsatci devlet birşeyler yapıyor suanlik bu yeterli değil bence daha katı kurallar yapması lazım normal Altin ve dolar gibi yatırım yaplir insanlar bu işin suyu çıkardı bir şahin ve doğan gibi araçlar 180 200 bin etmez ama piyasayı buduruma getirdiler