Hiç bir zaman ütopya hayallerle yaşamadım. part time işe girdim ayda 1500tl alırken 12 bin tlye 12 aylık ayda 1000TL ödemeli kredi çektim tabi faizini katmıyorum küsürat.
12 bin liraya aldığım motor 24 bin lira oldu 2021 yılında. Sonra dedimki 50 60 bin lira civarında araba alacağım. Kimse o paraya araba alamazsın dediler güldüler

sonra gittim 2007 model 235 bin km'de hasar kayıtsız Clio 1.5 dizel HB aldım 60 bin tlye 40 bin tl kredi çektim faiziyle 60bin tlye geldi. Maaşım 4500TL'di kredim ayda ödemesi 3800tl

daha sonra zamlar falan rahatladım Kasım ayında almıştım 2021 yılında. Yani kazancın 10 binse 9 bin tl ödeyecek şekilde kredi çek kasım aralık aylarında arabalar tam zamlanmadan. Ocak ayında asgari ücrete bir zam gelecek o zaman rahatlarsın kenara 5-6 bin lira gibi bir para kalacak. Ama borçlanmadan hiç bi rşey alamazsın kenara para atarak falan. Bir kuzenim vardı yıl 2018 30 bin tl parası vardı git 2013 model golf alabiliyor 100bin kmde

2019'a kadar para biriktirip range rover alacağını söylüyordu

şimdi yıl 2023 165bin tl biriktirmiş ve temiz şahin bulup aldı