İlk önce fiat palio aldım borçla, onu ödeyince az farkla clio aldım. Clioyu satınca Kango aldım, Kangoyu satınca Transporter aldım, Transporter ı satıp servis arabası ve hatlı plaka aldım, en son sıfırdan borçla tekrar doblo aldım altın daha fazla yükselmesin diye dua ediyorum

Yaşım 32. Ama çok erken yaşta çalışmaya başlamasam ben de alamazdım hocam. İnşaallah uyguna güzel bir araba alırsınız.