• 22-07-2023, 21:56:25
    #1
    Üyeliği durduruldu
    yardımcı olan herkese teşekkür ederim sorunlarıma çözüm bulunmuştur.
    Yardımları için @ModGamerTR; tekrardan teşekkür ederim
  • 22-07-2023, 22:01:21
    #2
    Kasanın ön tarafı cam sanırım. Onun yüzünden bir kere sıcaklık artışınız olur. Sıvı soğutmaları çoğunlukla üst tarafa takıyorlar. Fanlar içerideki havayıda emebilsin diye. Kasanızın içerisine elinizi koyduğunuz zaman az bi serinletme hissi geliyor mu? Kendi kasamı açıp baktığımda o serinliği kendim hissedebildim.
  • 22-07-2023, 22:04:27
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ModGamerTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kasanın ön tarafı cam sanırım. Onun yüzünden bir kere sıcaklık artışınız olur. Sıvı soğutmaları çoğunlukla üst tarafa takıyorlar. Fanlar içerideki havayıda emebilsin diye. Kasanızın içerisine elinizi koyduğunuz zaman az bi serinletme hissi geliyor mu? Kendi kasamı açıp baktığımda o serinliği kendim hissedebildim.
    evet kasamın önü ve yanı cam sıvı soğutmayı üste takamıyorum remlerden dolayı maalesef ve elimi dediğinizi yapdığımda hayır serinlik hissedemiyorum
  • 22-07-2023, 22:07:26
    #4
    xcsDarK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet kasamın önü ve yanı cam sıvı soğutmayı üste takamıyorum remlerden dolayı maalesef ve elimi dediğinizi yapdığımda hayır serinlik hissedemiyorum
    Hocam o kasa hava alamıyor. Ön tarafı Mesh olmayan kasalar ısınmaya mahkumdur çünkü havayı alması lazım ve iyi bir şekilde tahliye etmesi lazım ki sıcaklığı dağıtabilsin. Şu anda en iyi çözüm yolu sizin için kasayı değiştirmektir. İşlemciniz ekran kartınız çok ısınıyor lehimleri eriyip yer değiştirir ve o şekilde bilgisayarınız kapandığında donarsa sisteminize ciddi zararlar verebilir
  • 22-07-2023, 22:08:06
    #5
    Mevcut olarak kullandığım kasa, https://bit.ly/3Dni8wU su soğutma için almıştım kasa içindeki ekran kartı gibi ekipmanların ısısı bu sıcakta 39 geçemedi(boşta) ve zaten gördüğüm kadarıyla kullandığınız kasada benimkiyle aynı ama benim anlamadığım nasıl oluyorda sıvı soğutmada işlemci 42 dereceye çıkıyor?
  • 22-07-2023, 22:10:18
    #6
    mertcangokgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mevcut olarak kullandığım kasa, https://bit.ly/3Dni8wU su soğutma için almıştım kasa içindeki ekran kartı gibi ekipmanların ısısı bu sıcakta 39 geçemedi(boşta) ve zaten gördüğüm kadarıyla kullandığınız kasada benimkiyle aynı ama benim anlamadığım nasıl oluyorda sıvı soğutmada işlemci 42 dereceye çıkıyor?
    Sizin kasanız alttan havayı alıp sıcak havayı üstten ve alttan dağıtması lazım