evet kasamın önü ve yanı cam sıvı soğutmayı üste takamıyorum remlerden dolayı maalesef ve elimi dediğinizi yapdığımda hayır serinlik hissedemiyorum
Hocam o kasa hava alamıyor. Ön tarafı Mesh olmayan kasalar ısınmaya mahkumdur çünkü havayı alması lazım ve iyi bir şekilde tahliye etmesi lazım ki sıcaklığı dağıtabilsin. Şu anda en iyi çözüm yolu sizin için kasayı değiştirmektir. İşlemciniz ekran kartınız çok ısınıyor lehimleri eriyip yer değiştirir ve o şekilde bilgisayarınız kapandığında donarsa sisteminize ciddi zararlar verebilir