mertcangokgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mevcut olarak kullandığım kasa, https://bit.ly/3Dni8wU su soğutma için almıştım kasa içindeki ekran kartı gibi ekipmanların ısısı bu sıcakta 39 geçemedi(boşta) ve zaten gördüğüm kadarıyla kullandığınız kasada benimkiyle aynı ama benim anlamadığım nasıl oluyorda sıvı soğutmada işlemci 42 dereceye çıkıyor?
Sizin kasanız alttan havayı alıp sıcak havayı üstten ve alttan dağıtması lazım