Kasanın ön tarafı cam sanırım. Onun yüzünden bir kere sıcaklık artışınız olur. Sıvı soğutmaları çoğunlukla üst tarafa takıyorlar. Fanlar içerideki havayıda emebilsin diye. Kasanızın içerisine elinizi koyduğunuz zaman az bi serinletme hissi geliyor mu? Kendi kasamı açıp baktığımda o serinliği kendim hissedebildim.
evet kasamın önü ve yanı cam sıvı soğutmayı üste takamıyorum remlerden dolayı maalesef ve elimi dediğinizi yapdığımda hayır serinlik hissedemiyorum