• 21-07-2023, 23:48:37
    #1
    Merhaba arkadaşlar, Trendyol'da bir mağaza açmak istiyorum. Süreç nasıl işler hiçbir bilgim yok fakat anladığım kadarıyla bir şahıs şirketine ihtiyaç duyuluyor. Şahıs şirketi olmadan nasıl mağaza açabilirim?
  • 21-07-2023, 23:51:42
    #2
    Şirket olmadan açamazsınız.
  • 21-07-2023, 23:53:01
    #3
    Bazı şeyler gizli kalmalı..

    Şaka yapmıyorum, hiç bulaşmayın derim.

    Hızlı hesap yapalım, ortalama %20 komisyon alır, ortalama %20 kargolara gider, ortalama %20 iadelerden doğan zarar. kaldı mı size ortalama 45-50. bununla da faturaları ödersiniz vergi ve kiranızı karşılarsınız, ürün aldığınız yere de artık yanağına öpücük kondurursunuz.

    üretici değilseniz kesinlikle uzak durulması gereken bir platform. kendi siteniz üzerinden paytr ile satış yapın daha karlı.
  • 21-07-2023, 23:55:04
    #4
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazı şeyler gizli kalmalı..

    Şaka yapmıyorum, hiç bulaşmayın derim.

    Hızlı hesap yapalım, ortalama %20 komisyon alır, ortalama %20 kargolara gider, ortalama %20 iadelerden doğan zarar. kaldı mı size ortalama 45-50. bununla da faturaları ödersiniz vergi ve kiranızı karşılarsınız, ürün aldığınız yere de artık yanağına öpücük kondurursunuz.

    üretici değilseniz kesinlikle uzak durulması gereken bir platform. kendi siteniz üzerinden paytr ile satış yapın daha karlı.
    Üreticiyim, bunları hesaplayarak düşünüyorum Trendyol'u ama vergi ve diğer muhabbetler biraz can sıkıcı işte. Onda da ne kadar kar edebileceğim muamma ama siparişleri hızlandıracağını düşünüyorum.
  • 22-07-2023, 00:01:44
    #5
    jacktheripper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üreticiyim, bunları hesaplayarak düşünüyorum Trendyol'u ama vergi ve diğer muhabbetler biraz can sıkıcı işte. Onda da ne kadar kar edebileceğim muamma ama siparişleri hızlandıracağını düşünüyorum.
    hangi üretim dalındasınız bilmiyorum ama zaten şirket olmadan üretim yapamazsınız. o kısmı geçelim.

    maliyetin üzerine %60 kar oranı koymazsanız para kazanamazsınız, kazandığınızı zannedersiniz sadece. bu kadarını söyleyeyim.