Üreticiyim, bunları hesaplayarak düşünüyorum Trendyol'u ama vergi ve diğer muhabbetler biraz can sıkıcı işte. Onda da ne kadar kar edebileceğim muamma ama siparişleri hızlandıracağını düşünüyorum.
hangi üretim dalındasınız bilmiyorum ama zaten şirket olmadan üretim yapamazsınız. o kısmı geçelim.
maliyetin üzerine %60 kar oranı koymazsanız para kazanamazsınız, kazandığınızı zannedersiniz sadece. bu kadarını söyleyeyim.