delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazı şeyler gizli kalmalı..

Şaka yapmıyorum, hiç bulaşmayın derim.

Hızlı hesap yapalım, ortalama %20 komisyon alır, ortalama %20 kargolara gider, ortalama %20 iadelerden doğan zarar. kaldı mı size ortalama 45-50. bununla da faturaları ödersiniz vergi ve kiranızı karşılarsınız, ürün aldığınız yere de artık yanağına öpücük kondurursunuz.

üretici değilseniz kesinlikle uzak durulması gereken bir platform. kendi siteniz üzerinden paytr ile satış yapın daha karlı.
Üreticiyim, bunları hesaplayarak düşünüyorum Trendyol'u ama vergi ve diğer muhabbetler biraz can sıkıcı işte. Onda da ne kadar kar edebileceğim muamma ama siparişleri hızlandıracağını düşünüyorum.