Bazı şeyler gizli kalmalı..

Şaka yapmıyorum, hiç bulaşmayın derim.

Hızlı hesap yapalım, ortalama %20 komisyon alır, ortalama %20 kargolara gider, ortalama %20 iadelerden doğan zarar. kaldı mı size ortalama 45-50. bununla da faturaları ödersiniz vergi ve kiranızı karşılarsınız, ürün aldığınız yere de artık yanağına öpücük kondurursunuz.

üretici değilseniz kesinlikle uzak durulması gereken bir platform. kendi siteniz üzerinden paytr ile satış yapın daha karlı.