Kardesimde bulaştı bir dönem bu belaya çevresini değiştirdi, tiyatro , spor gibi aktiviteler yapmaya başladı. Şuan Allah'a şükür içmiyor kendi de farkında içtiği dönemle şimdiki halinden eğer gerçekten bırakmak istiyorsa arkadaş çevresi çok önemli ve sosyallesebilecegi bir ortam ve aktiviteye sokmak gerekir
Edit : içtiği zamanlarda ben kimseyle iletişim kuramam herkes bana farklı geliyor diyordu. Değişik bir kafası var bu illetin
Uyuşturucu Bırakma hk.
12
●950
- 19-07-2023, 13:24:40Nasil birakti, mumkunse izlediginiz süreçlerden bahseder misiniz?VolumeUP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-07-2023, 15:26:20Amatem de hikaye.. orada yeni arkadaşlar edinecek. En sağlam çözüm denetimli serbestliğe bağlanması. Ya temiz tahlilleri verip kurtulacak ya da denetime uymadığından (3 kirli üst üste tahlil verirse) dosyası kapatılıp mahkemeye intikal edince para cezası ya da hapis cezası alacak. Çoğu kişi ceza almamak için temiz vereyim kurtulayım moduna geçiyor. Tabii dikkat içici olarak bu bahsettiğim. Şimdi bazıları inkar etse de her içici potansiyel satıcıdır. (En kötü ihtimalle içeceğini bedavaya getirmek ya da koalisyon) .. satıcıdan ceza alırsa hayatı kayar eninde sonunda uzun yıllar ceza yatar. Geçmiş olsun. Arkadaş çevresini kesinlikle değiştirmesi şart. Ama baskı ile bunu yapamazsınız, kendinizden koparırsınız. Tek çözüm sevgi !..
- 19-07-2023, 22:50:25Kendi icinden gelerek spora başladı sonrasında orda tanıştığı insanlarla beraber tiyatro, kamp gibi etkinlikler yapmaya başladı. En büyük etken güvenmek oldu. Ailem sürekli takip etmeye çalıştı , ilgilendi , psikologa gitti içindeki sıkıntılari anlattıkca daha sosyal biri olmaya başladıLusy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle