Kardesimde bulaştı bir dönem bu belaya çevresini değiştirdi, tiyatro , spor gibi aktiviteler yapmaya başladı. Şuan Allah'a şükür içmiyor kendi de farkında içtiği dönemle şimdiki halinden eğer gerçekten bırakmak istiyorsa arkadaş çevresi çok önemli ve sosyallesebilecegi bir ortam ve aktiviteye sokmak gerekir
Edit : içtiği zamanlarda ben kimseyle iletişim kuramam herkes bana farklı geliyor diyordu. Değişik bir kafası var bu illetin
Nasil birakti, mumkunse izlediginiz süreçlerden bahseder misiniz?