Kardesimde bulaştı bir dönem bu belaya çevresini değiştirdi, tiyatro , spor gibi aktiviteler yapmaya başladı. Şuan Allah'a şükür içmiyor kendi de farkında içtiği dönemle şimdiki halinden eğer gerçekten bırakmak istiyorsa arkadaş çevresi çok önemli ve sosyallesebilecegi bir ortam ve aktiviteye sokmak gerekir

Edit : içtiği zamanlarda ben kimseyle iletişim kuramam herkes bana farklı geliyor diyordu. Değişik bir kafası var bu illetin