Amatem de hikaye.. orada yeni arkadaşlar edinecek. En sağlam çözüm denetimli serbestliğe bağlanması. Ya temiz tahlilleri verip kurtulacak ya da denetime uymadığından (3 kirli üst üste tahlil verirse) dosyası kapatılıp mahkemeye intikal edince para cezası ya da hapis cezası alacak. Çoğu kişi ceza almamak için temiz vereyim kurtulayım moduna geçiyor. Tabii dikkat içici olarak bu bahsettiğim. Şimdi bazıları inkar etse de her içici potansiyel satıcıdır. (En kötü ihtimalle içeceğini bedavaya getirmek ya da koalisyon) .. satıcıdan ceza alırsa hayatı kayar eninde sonunda uzun yıllar ceza yatar. Geçmiş olsun. Arkadaş çevresini kesinlikle değiştirmesi şart. Ama baskı ile bunu yapamazsınız, kendinizden koparırsınız. Tek çözüm sevgi !..