Franchise şube hk.
9
●352
- 22-06-2023, 18:31:18Tavuk dünyası var aklımdaSuskuN42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Antalya gibi turistik bir yerde açmak istiyorum
hiç bir fikrim yok
tanınmış ve bilinen markaları düşünüyorum - 22-06-2023, 19:06:39Kendi markanı kendin kur hocam.iOktay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Franchise ödeyeceğin parayı reklama yatır.
Mesela sana ufak bir iş örneği,
Yapabilirim dersen hatta sana mutfak malzemeleri konusunda da yardimci olurum:
https://instagram.com/mr.pomms?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Bu işi arastirmani tavsiye ederim. - 22-06-2023, 19:19:26Tavuk dunyasinin reklami cok iyi. Bence franchise ucretini fazlasiyla hak ediyorlar. Toplam cironun %12si gibi bir rakami alabilirler.
Bir zamanlar kofteci ramiz in subesi olarak hizmet vermistik. İsim hakki bedeli aliyorlar ama reklam yapmiyorlardi. Bu tarz atil markalarla calismamanizi oneririm.
Nacizane bir tavsiye vereyim; aklinizdaki kesinlikle bir tavuk isiyse kendi markanizi da kurabilirsiniz. Tavuk cok kârli is.
Simdiden hayirli olsun.
- 22-06-2023, 19:38:00Her ay firmaya para ödemekle firmaya kazandırmakla uğraşırsın eline bir şey kalmaz demiyorum ama böyle bir riske girmek yerine kendi işletmeni 0 dan oluşturmanızı öneririm sonuçta o işe de bir yatırımınız yoksa borçla gireceksiniz 0 dan ve her ay bir yenisi eklenecek kendine çalışır zararında kârında kendine olur düşüncesindeyim.iOktay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2023, 19:45:56Buyuk bir hamburger firmasini arastirdigimda gecen yil kemiksiz net cirodan %10 kaliyordu.Yukardaki arkadaslarin da dedigi gibi ota bka cok kesinti yapiyorlar.Normal sartlarda %20 falan kaliyor ama reklam ve kullanilan cihazlarin aylik bakim ucretleri vs var.Acikcasi %10 beni pek tatmin etmedi.
- 22-06-2023, 20:01:54En az 10m TLniz yoksa hiç bu tarz işe kalkmamalısınız.
Geçen bir konuda birisi tecrübelerini yazmış. Ona baya şaşırmıştım. Kullandığınız bazı yiyecekleri firma temin ediyor ve fahiş fiyat biçiyorlar demişti. Mesela yeşillikleri markette 10 Liraya alabilecekken firma size 20 Liraya veriyor. Kendinden alınmasını'da zorunlu tutuyormuş. Ceza bile kesiyormuş : )
Reklam , o bu şu diye sürekli para isteyeceklerdir.
O kadar para harcayacaksınız üstüne birde her ay haraç keser gibi peşinizi bırakmayacaklar. Kendiniz bir konsept yapıp , reklam ile daha fazla kazanırsınız.
Başlarda Kampanya yapar 0 Kaar ile satar müşteri çekersiniz. İnsanlar beğendikten sonra devamı gelir.