Tavuk dunyasinin reklami cok iyi. Bence franchise ucretini fazlasiyla hak ediyorlar. Toplam cironun %12si gibi bir rakami alabilirler.

Bir zamanlar kofteci ramiz in subesi olarak hizmet vermistik. İsim hakki bedeli aliyorlar ama reklam yapmiyorlardi. Bu tarz atil markalarla calismamanizi oneririm.

Nacizane bir tavsiye vereyim; aklinizdaki kesinlikle bir tavuk isiyse kendi markanizi da kurabilirsiniz. Tavuk cok kârli is.

Simdiden hayirli olsun.