En az 10m TLniz yoksa hiç bu tarz işe kalkmamalısınız.
Geçen bir konuda birisi tecrübelerini yazmış. Ona baya şaşırmıştım. Kullandığınız bazı yiyecekleri firma temin ediyor ve fahiş fiyat biçiyorlar demişti. Mesela yeşillikleri markette 10 Liraya alabilecekken firma size 20 Liraya veriyor. Kendinden alınmasını'da zorunlu tutuyormuş. Ceza bile kesiyormuş : )
Reklam , o bu şu diye sürekli para isteyeceklerdir.

O kadar para harcayacaksınız üstüne birde her ay haraç keser gibi peşinizi bırakmayacaklar. Kendiniz bir konsept yapıp , reklam ile daha fazla kazanırsınız.

Başlarda Kampanya yapar 0 Kaar ile satar müşteri çekersiniz. İnsanlar beğendikten sonra devamı gelir.