Merhaba, Franchise aldığımız zaman aylık ortalama getirisi ne kadar oluyor masrafları çıktıktan sonra bilen var mı?
Her ay firmaya para ödemekle firmaya kazandırmakla uğraşırsın eline bir şey kalmaz demiyorum ama böyle bir riske girmek yerine kendi işletmeni 0 dan oluşturmanızı öneririm sonuçta o işe de bir yatırımınız yoksa borçla gireceksiniz 0 dan ve her ay bir yenisi eklenecek kendine çalışır zararında kârında kendine olur düşüncesindeyim.