• 18-06-2023, 13:31:35
    #1
    selamlar daha önce tudorsta çalıştım ama kasa akıllıydı ve kusurat yoktu giyim yeri olduğu için örneğin birşey 195 240 o civarda fiyat tutuyordu ama şok markete iş görüşmesine gideceğim salı günü kimisi zor diyor kimisi basit işe ihtiyacımda var 5 aydır çalışmıyorum sizce nasıldır katlanılır ve alışılırmı ?
  • 18-06-2023, 13:33:46
    #2
    şok marketlerde genelde kimse çalışmadığı için 2-3 kişi oluyor. orda herkes joker eleman kasayada geçersin malzeme de indirirsin kapanış da yaparsın temizlikte yaparsın. Öyle bir yere gireceğine işlek bir yerde cafeye gir bence
  • 18-06-2023, 13:34:15
    #3
    A101 - bim - ÅŸok calisilmaz. En berbati a101
  • 18-06-2023, 13:34:46
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şok marketlerde genelde kimse çalışmadığı için 2-3 kişi oluyor. orda herkes joker eleman kasayada geçersin malzeme de indirirsin kapanış da yaparsın temizlikte yaparsın. Öyle bir yere gireceğine işlek bir yerde cafeye gir bence
    bu dediklerinizi aslında diğer marketlerde yapıyor
  • 18-06-2023, 13:35:12
    #5
    küçük markette çalışmak zor aslında market başlı başına zor ama büyük marketler küçük marketlere göre rahat
    örnek
    migros
    carefour
    çağdaş


    uygun olmayan en zor marketler
    a101
    bim
    şok ta bizzat çalıştım 15 palet malı sana yüklüyorlar nefes aldırmıyorlar iş almadan önce canım cicim alınca bir ton sıkıntı

    bunlar öldürür seni

    ben yazana kadar tonla yorum gelmiÅŸ zaten

    ben yatarak para kazanmak istiyorum diyorsan avm harici olan yerlerde özel güvenlik yapabilirsin
  • 18-06-2023, 13:38:44
    #6
    ToryVidar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu dediklerinizi aslında diğer marketlerde yapıyor
    Şok marketle görüşeceğiniz için şoktan örnek verdim.
  • 18-06-2023, 13:39:12
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Hakmar tavsiye ederim işciye değer veriyor en azından
  • 18-06-2023, 13:41:26
    #8
    Son dönemlerde gençlerin derdi bu sanırım herkes rahat iş arıyor herkes az işle çok kazanç peşinde.
    Eğer ihtiyacınız varsa ne iş olursa olsun iş bulup çalılabildiğinize memnun olmalısınız.
    Rahat iş sevdasından dolayı sanırım iş çok çalışan yok zorluk çekmeden rahata erişilmez.
    Ama şunu bence ilke edinin kendinizi geliştirebileceğiniz geleceğiniz olacak işlerde çalışmaya özen gösterin kazanç tabiki önemli ama tecrübe dahada önemlidir.
  • 18-06-2023, 13:42:15
    #9
    DeÄŸerli kardeÅŸim.
    Bir kaç aydır boştaysan zor bile olsa bir iş bul çalış. Eline para geçtiğinde maddi sorunlarında üstesinden gelecek ve yeni bir iş fikrini sağlıklı bir şekilde düşünebilirsin.