şok marketlerde genelde kimse çalışmadığı için 2-3 kişi oluyor. orda herkes joker eleman kasayada geçersin malzeme de indirirsin kapanış da yaparsın temizlikte yaparsın. Öyle bir yere gireceğine işlek bir yerde cafeye gir bence