selamlar daha önce tudorsta çalıştım ama kasa akıllıydı ve kusurat yoktu giyim yeri olduğu için örneğin birşey 195 240 o civarda fiyat tutuyordu ama şok markete iş görüşmesine gideceğim salı günü kimisi zor diyor kimisi basit işe ihtiyacımda var 5 aydır çalışmıyorum sizce nasıldır katlanılır ve alışılırmı ?