Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şok marketlerde genelde kimse çalışmadığı için 2-3 kişi oluyor. orda herkes joker eleman kasayada geçersin malzeme de indirirsin kapanış da yaparsın temizlikte yaparsın. Öyle bir yere gireceğine işlek bir yerde cafeye gir bence
bu dediklerinizi aslında diğer marketlerde yapıyor