• 16-06-2023, 21:44:06
    #1
    Eczaneden ilk kez yakı aldım dizime yapıştırdım çok ağrıyor uzun zamandır böyle de geçmezse bi doktor yolu görünecek.

    Yapıştıralı 5 dk oldu henüz bi tepki yok kaç dk sonra yakmaya başlar? Kaç dk kalmalı? Çok acıtır mı? 🤣
  • 16-06-2023, 21:45:25
    #2
    yarım saat 40 dakikaya yakmaya başlar, sabaha kadar dursun hocam, geçmiş olsun.
    Ek olarak cokta yakacagını zannetmem.
  • 16-06-2023, 21:46:34
    #3
    Kuvvet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yarım saat 40 dakikaya yakmaya başlar, sabaha kadar dursun hocam, geçmiş olsun.
    Ek olarak cokta yakacagını zannetmem.
    Teşekkür ederim hocam acı biber özü varmış içinde o yakıyormuş 🤣
  • 16-06-2023, 22:30:12
    #4
    Merhaba, En az 2 gün kalmalı diye biliyorum Yakının. Başlarda Çok hissettirmez ama ilerleyen saatlerde yakmaya başlar. Öbür türlü yakının pek faydası yok gibi. (Tecrübeyle sabit.)
  • 16-06-2023, 23:31:37
    #5
    elyscript adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, En az 2 gün kalmalı diye biliyorum Yakının. Başlarda Çok hissettirmez ama ilerleyen saatlerde yakmaya başlar. Öbür türlü yakının pek faydası yok gibi. (Tecrübeyle sabit.)
    Dizime takmıştım bayağı etki etti çıkardım hocam şimdi hâlâ yanıyor ama bildiğin güneş yanığı bu 🤣
  • 16-06-2023, 23:35:47
    #6
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dizime takmıştım bayağı etki etti çıkardım hocam şimdi hâlâ yanıyor ama bildiğin güneş yanığı bu 🤣
    Çıkarmamanızı tavsiye ederim emin olun daha rahat hissedeceksiniz gün boyunca durduğunda.