Eczaneden ilk kez yakı aldım dizime yapıştırdım çok ağrıyor uzun zamandır böyle de geçmezse bi doktor yolu görünecek.
Yapıştıralı 5 dk oldu henüz bi tepki yok kaç dk sonra yakmaya başlar? Kaç dk kalmalı? Çok acıtır mı? 🤣
Yakı kullanımı hakkında sorum var
5
●80
- 16-06-2023, 21:46:34Teşekkür ederim hocam acı biber özü varmış içinde o yakıyormuş 🤣Kuvvet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-06-2023, 23:31:37Dizime takmıştım bayağı etki etti çıkardım hocam şimdi hâlâ yanıyor ama bildiğin güneş yanığı bu 🤣elyscript adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-06-2023, 23:35:47Çıkarmamanızı tavsiye ederim emin olun daha rahat hissedeceksiniz gün boyunca durduğunda.Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle