elyscript adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, En az 2 gün kalmalı diye biliyorum Yakının. Başlarda Çok hissettirmez ama ilerleyen saatlerde yakmaya başlar. Öbür türlü yakının pek faydası yok gibi. (Tecrübeyle sabit.)
Dizime takmıştım bayağı etki etti çıkardım hocam şimdi hâlâ yanıyor ama bildiğin güneş yanığı bu 🤣