Merhaba, En az 2 gün kalmalı diye biliyorum Yakının. Başlarda Çok hissettirmez ama ilerleyen saatlerde yakmaya başlar. Öbür türlü yakının pek faydası yok gibi. (Tecrübeyle sabit.)