Eczaneden ilk kez yakı aldım dizime yapıştırdım çok ağrıyor uzun zamandır böyle de geçmezse bi doktor yolu görünecek.

Yapıştıralı 5 dk oldu henüz bi tepki yok kaç dk sonra yakmaya başlar? Kaç dk kalmalı? Çok acıtır mı? 🤣